14 October 2011

AK , DIA ,N KAMOOO !!!!

Di saat aku dan dia menyulam kebahagiaan mengape engkau hadir ....aku taw kau masih syangkan dia ...tapi skunk dia aku punye ....aku tak mahu berkongsi dgan sape2 trutame skali kau....kalo kau syangkan dia knape dlu kau tgalkn dia trkontang-kanting ....idop tak tn2 arah lpas ko tgalkn dia ...merana....dah mcm myat idop...tak pdulikan org laen ....ade kau pkir smue tuh ....ade ????ouh...lpas dia dia da epy cam dlu  ...dah bahgie dgn aku...mle lah kau trhegeh2 nak kn dia smle...oit sorry to say la....JGAN ARAP NAK DPT DIA BLIK.....prempuan tak taw malu...org dah tak nak so pham2 lah.....tak pyah lah nak berebut dgn aku ....aku tak minat lah nak brebut dgan kau pcal lelaki nih ...buat jtuh maruah perempuan jewp.... kew memg ko nih jenis tak taw malu ek ... sgop gadaikan maruah sndri demi seorang lelaki ....????? ish ape punye jenis perempuan  lah kau nih ....aku pon tak taw .... aku tak kesah law kau nak cntact dgn dia ...sape aku nak halang kan ...pi law nak melebih2 uh nak cam dlu ...bek tak payah eak ...sedar2 diri dlu k...

No comments:

Post a Comment