12 October 2011

DIA YANG KU SAYANGI ....

Assalamualaikum ... maaf smlam tak sempat nak updte blog...hurmm..Arnih , aku ingin brkongsi sdkit story ape yang brlku dlm idop aku mlam tdi..smalam mcam2 prkre trjdi dalam idop aku ...stu perstu trungkai ...mule2 aku tak dpt na trime knyataan ...tpi stelah aku brpikir sdalam2nya akhirnya aku ambil keputusan untuk menerima dgan aty yang trbuke ...aku relakan ape yang trjdi ...kbenaran tetp kbenaran...ta de siape yang boley ubah hakikat trsebut ...maafkan aku kerna menyakiti hatymu skali lagi ...aku cube untuk tdak menyakitimu nmun tdak boleh ...kerna stiap kli ak mncube tux tdak sakiti atymu ,stiap kali i2lah kbenaran akan trsingkap...kbenaran yang membuatkan aku trpkse mgambil kptusan untuk menyakiti hatymu ....maafkan aku...hanye i2 yang mampu ku ucapkan ....Ya Allah kau bantulah hambamu ini ...kau berikanlah aku kekuatan untuk hadapi semua  ini ...aku memohon kepada-Mu Ya Allah,ringanlah beban ku ...janganlah engkau timpakan aku dengan ujian yang tak mampu aku hadapi ..Amin....

No comments:

Post a Comment