16 February 2012

Dugaan demi dugaan !!!!

assalamualaikum u alls ....
arnih aku nak share story dgan korg .... mcm2 dugaan yg aku tempuhi dlam mgu nih .... mule2 dgan assgmnt report yg byak ... survey hotel ag .... event kolej kdiaman nih ag ... btuk yg tak bnti2 nih ... dan arnih tmbah stu ag msalah .... esok nak blik dah ... cti smggu .... tiket tak beli ag .... tdi aku nak kuarkan duit ... at bank islam ... tjuan nye tambang tuk balik esok ... smpai jew bank .... aku crik kad bank islam aku ... tak adew !!!!! aku cuak cngt .... mne aku nak crik nih ... kwan aku mnyabarkan aku ... die kate mybe trjtuh at bilik ... smpai bilik ... aku trus crik ... stu bilik bersepah aku kejekan ... semte2 nak crik kad bank islam uh ... pi tak jmpe2 gax ... aku cbe ngat balik mne ak ltak ... seingat aku ... last aku kuarkan duit ari isnin mlam artuh lpas kelas math .... lpas kuarkan jer uit .... aku g kdai tpop .... tpi aku ta ngat mane aku ltak kad tuh ... aku tak ngat langsung smda aku dah mcokkan kad bank uh dlam purse ke tak .... argggghhh !!!!! tak ngat stu pon .... aku blank sngt2 .... Ya Allah .... mngalir airmate aku mngenangkan smue nih ... dgan susah pyah dan berat aty ... aku col mak aku cter pcl bnde nih ... die pu nyela mara cos sush aty ... die nak amek aku ... tak boley ... cos die sndri demam .... mule2 die suh pnjam uit kwan .... aku ta nak .... then ttbe mak aku kate die akan masukkan uit ag at bank bsn lak pgi2 esok ... hmmm ... mak ...akaq mnx maaf susahkan mak ... tak sngke pon akan jdik cmnih ... tak pena akaq careless pcl kad bank sblom nih ... nih kali pertme jdik cmnih .... hmmm .... mate aku dah bengkak dah ... dek nanges nyer pcal ... aku btol2 stress la ... dah la bpe ary tak tydo mnyiapkan report .. ptotnye anta ary nih ... tpi aku dgan beberpe member yg laen tak siap ag ... akhirnye ktorg plan nak anta esok pgi b4 klas FO ... dahla report tak siap ... esok klas FO adew kuiz lak tuh ... adoiyay tak bace ag nih ... Ya Allah ... Engkau permudahkan lah segala urusan ku .... jgnlah Engkau duga aku dgan dugaan yg tak mmpu aku hdapi .... sjak khlangan 'die' ... aku dah tak mmpu hdpi dgaan yg trunkan pdaku... kerna slme nih die adlah smngat aku ... nmun kini aku berseorangan .... Ya Allah ... Engkau kuatkanlah aty ku ...tabahkan lah aty aku tuk hadapi smue nih .....Amin... kwan2 thanks sngt2 at korg ... cntiase bg aku smngat n sntiace care n adew dgan aku .... even time aku susah n senang ... korg lah kwan2 aku dnia akhirat ....
hmmmm ... smpai cni ajela stakat nih coretan dari aku ... andai adew pluang ag .... kite jmpe di coretan yg laen pula.....
wasalam ....

No comments:

Post a Comment