29 February 2012

hmmmm !!!!!! di dlm gembira adew kesedihan !!!!

salam u alls .... thnkz u alls yg sudi lawat blog nih ....
aku tak nak story ape2 .... cme aku nak mnx maaf pde seseorg jer ... aku tak bole nak mct die or col die ... at cni jela aku bole luahkan ... die ta na aku cntact die dah ... aku ikot jela ape yg die ckp ... aku mnx maaf sngt2 pde toh .... tpi blog ni jela tmpat aku luahkan smue nye .... aku tak pena nak mntion sape2 pon dlm nih scare trbuka .... smue nye adew btas ... aku tak kan malukan sape2 la .... law kaw trsa... aku mnx maaf k .... btw ... TERIMA KASIH atas KEPUTUSAN kaw tuh .... aku lepaskan kan kaw skali lg ... buad kali kdue ... dan mngkin tuk slme2 nye .... hmmm ... tuh jela aku nak ckp ... aku dah penad .... dalam kegembiraan aku adew ksedihan nye .... ape yg aku bole buad ..... adalah menangis ..... tuh jer yg aku mampu ... biarlah org nak kate ape pon ... org laen tak kan phm ape yg aku race ... law dorg brade di tempat aku pon ... dorg tak kan sanggop hadapi nye .... hmmm ... k lah ... aku da penad ... penad mnangis ... mutiara yg spatutnye aku keluarkan untuk kejayaan aku ... habis semate2 kerne kekecewaan ....

No comments:

Post a Comment