28 February 2012

tersepit antare 2 !!!! mne stu plihan aku ??????

assalamualaikum.... hye u alls ....
dah lame aku tak updte blog ni kan .... kali nih aku nak story2 sikit .... entri kali nih tersepit antare dua !!!
hmmm .... aku jtuh syang at sorg guy nih ... kire nye die ex bdak klas aku time aku f3 dlu ...cme bru 2 taun nih aku rapat dgan die .... biarlah aku gelarkan die mr.A .. tak taw lah nape aku sygkan die ... aku pon kliru sbnanye aku syg die atas dsar kwan or lbih ... ntahla ... tapi law tgok dri hbgan kami .... seakan2 kami nih loving kpel da .... kami sntiace rpat antre stu sma laen ... die pon byak share prob an aku ... aku pon came .... saat aku tgah srnok dgan die ... da mule buad kptusan tuk bersme an die .... then ttbe dtg semule tnpe disangke2 ... lelaki yg pena hdir dlam idop aku cmpai skrg telah muncul kmbali mncuri aty aku ....biarlah ak namekan die mr.AAA ...
di saat aku nekad tuk melupekan die .... melepaskan die ... die dtg kmbli .. aku trtnye2 ape yg mmbuad kan die tana aku lupekan die .... akhirnye die luahkan jgak ape yg trpndam ... firstly ... Mr. AAA ... tnye aku ...  adekah aku rndukan die ... sjujurnye memg aku rndu die ... then die adew jgak kate yg die eppy bile an aku ... tpi die rce adew smthing yg mnghalang hbungan kami ... aku ckp an die ... mngkin die bkan jdoh aku ... tpi die kate die rce kmi bole bersme cume blom smpai mcenye ag .... aku ckp an die .... cnte die untuk sape ... die buadkan aku trsepit dgan keadaan .. die sllo maen trik tali an aku .. Mr. AAA kate  die  cntekan aku n sorg ag gurl nih ... biarlah aku namekan Mrs. N ... die tak nak khlangan aku n Mrs. N ... aku gtaw die kne pilih slah stu antre kami ... tpi die kate die bntu ... ta taw mne stu nak pilih .... aku mnta die pilih Mrs. N da aku sggop tarik die ... tapi die tak nak ... die kate die cntekan kan aku ... cume slme nih die taknak ngaku n berdiam diri jer ..... aku ta taw na kate ape da .... tuh namenye maen trik tali an aku tuh ....

                                               ***************************
aku bkan na blas dndam .... tpi hakikatnye aku tersepit ... die kate die sgop brubah demi aku ... tpi aku tgok die brubah sbbkan Mrs. N bkan aku .... jeles ??? hakikatnye ye .... aku ngaku aku jeles ... tpi jujur aku kate ... aku tak sgop nak berkongsi ksih syg ....ckoplah idop aku slme 19 taun  nih berkongsi ksih syg seorg insan yg berglar b**a dgan perempuan2 yg laen ... cmpaikan aku terseksa .... now bile kate pcal cnte ... aku ta kan sesekli berkongsi syg dgan perempuan laen ....aku ta maw pngalaman lalu trjdik pde anak2 aku nnti .... hmmmmm .....

                                                ***************************

now aku tersepit antre dua .... antare Mr. A n Mr. AAA ... mne aku ptot pilih ..... aku tersepit antare Mr. AAA n jgak Mrs. N .... ptotkah aku berkorban skli lagi ???? dmi cnte aku .... ptotkah aku lepaskan Mr. AAA skali lagi pde Mrs. N tuk slme2nye ...???? aku buntu ... aku keliru ... Ya Allah ... bantulah hambamu ini dlam membuat keputusan ...kerna aku dah tak sggop menghadapi semue ini .... aku hnye mampu menangis di saat ini ... kepadaMu aku memohon Ya Allah .... Amin Ya Rabbal Alamin ....

No comments:

Post a Comment