29 February 2012

kembali tenang !!!!

assalamualaikum u alls ....
no new story .... juz arnih aku biskan mace aku dgan menangis jer ..... sharian mnangis ... bole jdik bute aku cmnih ... pi bgos jgak toh .... sbb org yg buta penglihtan nih lbih tenang idop die ..... drpde org yg celik penglihtan .... hmmm ... yg plig tak bole blah ... aku g kelas arnih dgan mate yg bengkak n sembap dek mnangis .... hmmm ... bile kwan2 aku tanye ... aku trpkse tipu dorg ... aku ckp mate aku msok abuk ... mulenye dorg tak caye .. yela dah bengkak2 cm2 tak kan la msok abuk ... tak logik ... tpi aku yakin kan dorg ... dorg trime dlm keadaan yg tak percye ... kire 50% la .... maaf ye kwan2 ku .. bukan sngje nak tipu korg ... tak terniat pon ... tpi aku trpkse ... coz law aku cter bnde yg sebena msti korg mara kat aku nnti ... msti aku kne cermah dgan korg ... aku taw korg nak kwan korg nih eppy n gmbire mcm dlu ... tpi sjujurnye aku mnx maaf coz aku tak boleh nak eppy n gembre mcm dlu ag .... aku mnx maaf law prubahan aku nih buadkan korg rce marah dgan aku ... tpi aku tetp tak bole nak eppy mcm dlu ag buad smntre wktu nih .... btw aku arap korg phm ... aku janji ... InsyaAllah lepas smue nih selesai ... aku akan eppy n gmbire mcm dlu kmbali k ... korg doakan aku ye .... bimbing aku n tgur aku if aku buad sesuatu yg tak pena aku buad dlu k ...
p/s : maafkan aku ye kwan2 ...
       dgaan dtg tnpe dipinta ...
       Allah berikan aku kegembiraan nmun tdak lame kerne Dia mnguji aku dgan kekecewaan ....
       aku harus tempuhi dugaan toh dgan sabr n tenang ...

No comments:

Post a Comment