14 February 2012

today is a bad mood day 4 me !!!!!!!

salam .....
hye u alls ....
ari nih ak mlas na cter byak ... cos ari nih ari angin bad mood aku dtg .... ta taw la knper !!! pi memg rce ta dew mood cngt2 .... rce lost cngt ha ~~~~ pnad aku crik jwapan nape aku mcm nih .... tpi smpai skunk still tak pat jwapan ag ... buntu weh .... dgan assigment yg berlmbak ... byak event yg perlu d hdri ... presentation ag ... ajar bdax ag ltih chess .... tak lame ag tournament ... mati aku weh .... byak giler .... padat jdual ag .... kitchen ag .... pergh ~~~ giler ark ... biol aku an byak2 bnde yg berserabut dlam otaq aku nih ha .... pening2 ... buntu2 ... ilang mood aku ... nceb baek la mggu dpan cuti mid sem ....smggu tuh ... ha !!! cuti ?? adoi tiket tak beli ag !!! tak decide pun ag nak blik mne ~~~ ngeeeee !!!! blik putra ker n9 ha ???? adoi yay ... byak btol bnde nak pkir ha ...huh ~~~ now cube bertenang n then pkir satu2 .... hmmmm ... stiap msalah adew pnyelesaian nye .....

No comments:

Post a Comment