4 March 2012

berasap weyh !!!!!!!!!!! dah nak terbakar nih !!!!!!!!!!

salam .....
wowowwoowwowoowow .........
berasap2 .......
ptotlha aku trgerak aty nak bukak page nih .....  ha ..... kan dah taw ....
elok2 angin aku baek arnih .... ttbe dah dtg puting beliung aku dah .....
wowowowo ...... sabar2 .....
nih yg buad aku makin naek angin nih ......
baek lah ..... aku taw ape yg korg nak ....
aku ikot rentak korg ....
aku ikot acuan yg korg buad ....
aku ikot ...
kite tgok sape yg give up lepas nih ...
jgn tegur aku lepas nih kalo kaw tgok aku
berubah n buad ag trok dri dlu ....
jgn tegur aku kalo korg tak mmpu ubahkan diri korg ....
sebelom suruh org berubah ... cermin diri kaw dlu ....
ubah diri kaw dulu ...
baru suruh org berubah .....
aku tak berdendam or bals dendam ...
tapi aku hanye ikot rentak korg ....

No comments:

Post a Comment