2 March 2012

hampa !!!! sdih !!!!!

salam .... u alls ....
tak taw lar nak story ape .... arnih aku sdyh cngt .... tdi aku adew aktvti kamsis ... adew ceramah di anjurkan seketariat Pusat Islam ... sempena Karnival Ad-Deen Pusat Islam Pmm ... arnih ceramah pcl aman palestin ...
sblom g dewan tok dgar cermah tdi ... aku adew mct someone nih ... aku ckp dgn die ... mlm nih aku nak skype dgan die ..... aku kate aku nak setelkan problem .... tpi sbena nye .... aku rindu nak skype dgan die .... hmmm ...

                                                          **********************************
dgan aty bersemngat nak skype mlm nih ... aku mlngkah msok ke dewan dgar cramah ... hmm ... sedih jgak tdi ... mnangis jgak lar ak .... abis jer cermah ... aku nekad nak msok sukarelwan tok hantar bntuan ke Gaza .... gpon Pengerusi Aman Palestin Melaka (yg jgak ex-student Pmm) n jgak PMM telah bersetuju untuk mengambil plajar2 PMm (bg yg berminat) untuk mnjdi sukarelwan or keje (tok student perdgangan) bg misi bntuan ke Gaza n Palestin .... hmmm ... tdi aku dah isi borang sukarelwan .....aku arap aku dpt menyertai ... sebab aku teringin cngt nak bersame dgan dorg kat cne .... mnyelami perasaan mereka ... brade di tempat merke ... hmmm .... ha ... itulah hrapan aku yg aku pernah bgtaw kat mak aku dlu .... mak aku kate ... law nak tlong dorg ... blajr rajin2 .... majukan negra n ngre islam yg laen .... hmmm ... tapi law ttbe nih peluang aku dpt pgy sane ... aku bersyukur sngt2 .... ape yg aku inginkan trcapai ... hmmm ....
walaupon aku mude ... tpi aku nak cngt2 .... yela kite dkt cni eppy2 ... dorg dkt sne ... susah payh .... sdih ... ketakutan ... hmmm .... berdoa pde Allah agar arapan aku trcpai ...Amin .....

                                                  ***************************
berbalik pde cter skype tdi .... dah abis cermah tdi ... cept2 aku balik .... dgan aty yg bersmngat .... aku on skype .... aku ngatkan die dah on ... yela tkot die mnggu .... rupenye tak ... aku ckp tdi kul 12 mlm .... aku on 11.30 mlm ... stngah jam aku tgguu ... cmpai kul 12 ... die tak on skype pon ... pi aku bersbar ..... aku tggu smpai skunk ... die tak on2 jgakk .... taw lah aku ... die tak kan on skype ....
Ya Allah ... hampa trus aty aku .... terus aku ilang mood ....  buad toh slah ... buad nih slah ... smue serbe tak kne lah .... (bile marah mmg cmnih) .... nak mnages pon adew gak ... tpi aku nekad mlm nih aku taknak nanges ... airmte aku nih dah kering agaknye ... asyik mnanges jer .... so .... bile dah stress ... tertekan .... tabiat n hobi aku mule lah .... iaitu MAKAN !!!!!!!!!!!!!! ha ..... tuh dia ... dah kua dah tabiat giler aku toh .... so aku pon ape ag ... mkan , mkan , mkan , n trus mkan lar .... mcm2 mknan aku mkan ... maen bedal jer ... yg penting aty aku puas ... dpt luper msalah jap .... hmmmm ...
so smpai sni jer la story aku ... oke la .... see u at next entri okey ...
now nak teruskan makan !!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment