4 March 2012

waiting a special day for me within 1 hour more !!

salam u alls .... firstly thnkz yg sudi singgah dan follow blog nih ..... walau pon blog nih tak seberape ... aku arap korang enjoy dgan blog aku nih ...
eppy pulak aku race arnih .... hahahah .... sebenanye tak sabar nak mnggu ari yg special bg aku ... iaitu tarikh aku mule2 dilahirkan oleh seorg ibu yg bername Pn. Ramnah Binti Soan ... hasil perkahwinan bersame ayahnda trcinta En. Ahmad B. Othman ...  yela aku dilahirkan pade tanggal 5/3/1993 bersamaan 5 Ramadhan pde hari jumaat tepat jam 11.59.59 mlm .... hah !!! lgy satu saat jer kan tjatuh pde tanggal 6.3.1993 .... huhuhu ..... alu bersyukur cngat aku dilhairkan ... penad lelah ibu yg mngandungkan aku shingga aku bkal berusie 19 taun ... tak sabar2 nak mnggu detik klhran aku yg ke 19 ... namun dlam kgembiraan ade kesedihan nye ... kali nih aku tak dpt mnymbut ari klhiran aku brsame fmly trcinte .... dlu stiap taun aku mnyambut ari klhiran aku dgan fmly dan kwan2 ... adew jer mjlis kesyukuran dibuad .... walau pon time toh aku jauh dari mreka ... tpi mreka smbut dtg untk mnyambut ... tpi kli nih fmly aku tak dpt meraikan nye ... dlu meriah jer aku sambut ... mcam2 aku kne ... air longkang la , air kolam ikan la , maknan basi lar , air nila la , air sabun la , air susu n soya yg diperap 1 mlm la , kne pulau la ,  di malukan la ... mcam2 taw .... mule2 memgla marh2 ... tpi bile taw mape dorg buad cm2 ... aku tak kesah ... sbab dorg sebenanye nak eppykan aku ... dorg nak berikan aku moment yg pling manis dlm idop aku ... thnkz ya my fmly dan all my friends ... but now ... taun 2012 nih aku smbut sorg2 nmpak nye ... msing2 sibuk ... dgan keje ... dgan kuliah ,,, kbtulan pulak ari klhiran aku kali nih ari isnin ... ari 1st stiap mggu ....  slpas cuti ujng mggu ... hmmm .... sdyh nye ...
ag yg buadkan aku bertmbah sdyh bile my belved mom col ... wish eppy bfday .... org 1st yg wish walaupon blom smpai mace nye ag .... hehehe .... ag bertmbah sdyh ... bukan sdyh jer da mngalirkan airmte da .... huhuhuh .... my mom said .... aku dah dewasa .... kne kuat dan sabar hdapi dugaan yg dtg lepas nih ... jdik anak yg solehah kpde kedue2 ibubpe dan hmba yg taat kpde TuhanNye .... belajar rajin2 ... capai cite2 toh ... InsyaAllah kami doakan adeq slmat dan berjye dunie dan akhirat .... Amin .... hmm .... kate2 seorg ibu toh doakan kan .... thnkz mom ... arap2 ape yg mom katekan bkal mnjdi knytaan .... really2 miss my fmly ... :(

No comments:

Post a Comment