9 March 2012

Event Hari Terbuka Dan Sukan Kolej Kediaman !!!!!

salam ... hye kwan2 ..... 3  arnih eza adew event hari kolej kediaman ..... ha bermule perasmian nye malm nih .... smpai lh ari ahad petg .... event nih bertjuan merapat kan lgy silaturrhim antre blok kediaman student lelaki , perempuan dan jgak lectre ..... ha .... ye lha .... kami dkat cni dri pelbgai ngri .... tak knal or tak antre stu same laen ...yela ... bz dgan klas lha ... itu lha ... ini lha .... ha so ini lha sebab nye event nih di anjurkan buad julung2 kali nye .... hmmm .... autr cre nye ialah .... mlm nih perasmian event dan boot2 yg adew .... esok dri jam 8 pgy ... adew senamrobik ... lepas toh adew tournament ....netball , bola tmpar , congkak , batu seremban dan chess .... bg tournament netball dan bola tampar juz nak 2 team tuk 1 blok ...mnkale congkak dan btu sremban , chess antar 2 wakil tuk 1 blok ....
Pertndingan blok yg pling cntik dan bersih jugak di adekan... smntre tournament2 game berlangsung ,  sesi melawat blok kediaman diadekan .... means .... pelawat boleh msok ke blok kediaman .... cntoh ... student lelaki boleh masuk ke blok kediaman wanita dan jugak sebalik nya .... ha ... blok yg mnjadi blok lawatan ialah blok wanita adlah blok V1(blok yg aku tinggal ) blok lelaki pula adlah blok V5 ... acara2 nih smpai lha ke ptg .... adew jugak boot2 yg mnyediakan pelbagai2 jualan ..

 *************************

 ha !! sebot pcl tournament .... aku masok tournament chess ....  ....huhuhu .... arap2 aku berjye... aku msok game nih coz aku mmey minat chess ... last aku activ tournament time F5 ... peringkat negeri ...msok jer IPT nih ... aku kureng activ ... byak cngt bnde nak buad .... so sem nih lha aku bru nak activ balek ...game esok aku anggap sngai latihan aku coz dah setaun aku tak berlatih .... Ayah ak dah berbuih mulut die suh ak buad latihan chess .... aku ckp nanti lha ... cmlm aku gtw die ak msok game nih ... ayah aku kate ... arap kaw tak lupe step dan tak kalah ye kaq !!! suruh buad latihan taknak !! law kalah ayah ucapkan pdan muke !!! waaaaaaaaaa ~~~~~ sampai hati ayah aku kate macam tuh ..... taw lha ayah tuh activ pro chess jgn lha kate macm toh .... doa tuh .... waaaa ~~~~~ arap tak masin lha mulot ayah k .... hmmm ..... mak aku lak hanye mampu gelak jer .... sdyh tol lha .... nih yg nak touching nih dgan ayah aku ....huhuhuh

Okey lha .... smpai cni jer lha ... hahahah .... sbena nye nak out COZ nak pgy Pusat Islam .... mlm nih solat berjemaah bersame2 .... :)
then lepas isyak bru mule perasmian .... huhuhuh
mlm nanti law adew story bru ..... eza akn story2 dgan korg k ...
bye2 ....

No comments:

Post a Comment